Τμήμα Εικονικής Πραγματικότητας

Μαγικό Βεστιάριο - Κλασική Εποχή

Μοντελοποίηση


δωμάτιο
μοντέλα δωματίου

Ο χώρος: και τα αντικείμενα έγιναν με προσεκτικό σχεδιασμό ώστε να εξυπηρετούν το σενάριο και την κίνηση του χαρακτήρα μέσα σε αυτόν αλλά και να μην αλλοιωθούν βασικά ιστορικά στοιχεία. Τα έπιπλα, οι μπορντούρες του τοίχου και τα αντικείμενα, είναι παρμένα από διάκοσμους και παραστάσεις καθημερινής ζωής που βρίσκονταν στα αγγεία.
 

μοντέλο  υδρίας μοντέλο πυξίδας

Tα texture: των αγγείων είναι σύνθεση φωτογραφιών των πραγματικών αντικειμένων.  Ειδική επεξεργασία απαιτείται για την αφαίρεση της προοπτικής και τη σύνδεση των φωτογραφιών σε μία συνεχόμενη, ώστε να μπορεί να προβληθεί κυκλικά στο τρισδιάστατο ψηφιακό αντικείμενο.
 

texture πυξίδας

Τα κοσμήματα: έχουν μοντελοποιηθεί σε δύο επίπεδα λεπτομέρειας, με λίγη γεωμετρία σε αυτά που είναι πάνω στο χαρακτήρα για να μην επιβαρύνουν το σύνολο του μοντέλου και με περισσότερη για όταν τα βλέπουμε κοντά. Οι αναφορές είναι από υπαρκτά κοσμήματα της κλασσικής εποχής.
 

μοντέλα κοσμημάτων rendered κοσμήματα

Κόρη: Το μοντέλο της κόρης φτιάχτηκε με τις όσο το δυνατόν καλύτερες προδιαγραφές για να προβληθεί και να κινηθεί (animation) στην "Kιβωτό". Στην αρχή υπήρχαν αρκετά προβλήματα καθώς αυτό δεν είχε ξαναεπιχειρηθεί για το συγκεκριμένο μέσο. Από πλευράς modelling πρώτα απ' όλα δεν μπορούσαμε να έχουμε απεριόριστο αριθμό τριγώνων που σημαίνει ότι χρειαζόταν μεθοδική δουλειά για τη σωστή χρησιμοποίησή τους.  Κατά δεύτερον έπρεπε το μοντέλο να φτιαχτεί σωστά ώστε να επιτρέπεται κάθε κίνηση του.
 

μοντέλο κόρης τελικό μοντέλο

Έτσι το μοντέλο κατέληξε να σχηματοποιηθεί αποτελεσματικά μόνο με 2.000 τρίγωνα περίπου, ενώ με την προσθήκη κοσμημάτων κατέληξε να έχει γύρω στα 4.000 τρίγωνα (αριθμοί που είναι ελάχιστοι σε σχέση με τη λεπτομέρεια που φαίνεται).
Επίσης, η χρήση των textures είναι βοηθητική προκειμένου να συμπληρωθεί η σωστή εικόνα του μοντέλου και να δίνει το σωστό επιθυμητό αποτέλεσμα. Αρκετά από αυτά είναι ζωγραφισμένα και φτιαγμένα ολοκληρωτικά στο χέρι χωρίς τη χρήση έτοιμων. 
 

face sketch
textured model
final texture

 

 


Αρχή  Σενάριο   Παραγωγή  Μοντελοποίηση   Κίνηση  Προγραμματισμός  Έρευνα   Δημιουργοί